Viser innlegg med etiketten Musikk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Musikk. Vis alle innlegg
onsdag 17. desember 2008
Finaste julesangen
"Mitt hjerte alltid vanker" er nok den finaste julesangen eg veit. Det er noko med melodien som fengjer. Det fins mange forskjellige innspelingar av denne sangen, både med og utan vokal. Aller helst kunne eg tenkt meg å legge ut Bugge Wesseltoft sin versjon, men den var ikkje å oppdrive nokon annan plass enn på Itunes. Derfor vart det altså Sissel Kyrkjebø som fekk den ære av å syngje denne sangen på bloggen min.
tirsdag 9. desember 2008
Back to the past...eller var det future?
Hmmmm, dette minner i alle fall stygt om Led Zeppelin.
Dette er rett og slett The Parlor Mob og denne plata kom ut i 2008.
Det høyres ikkje slik ut på grooven, og ser ikkje slik ut på hårsveisane, men det kling bra i øyra mitt!
tirsdag 18. november 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)