Viser innlegg med etiketten På besøk hjå.... Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten På besøk hjå.... Vis alle innlegg

lørdag 16. august 2008

Inspeksjon i Trysil

I Trysil bur Mari og Ingrid, eller Ingrid og Mari om du vil. Dei er tvillingar og bur her saman med foreldra sine, Ingvild og Sondre. Det var to småskeptiske jenter som møtte opp i døropninga, men dei var ikkje skeptiske så lenge. Fotografering av hender er nemleg svært moro, og det krev stor konsentrasjon og fokus, både for modellar og fotograf......




onsdag 23. juli 2008

Brimi Sæter

På veg heim til Kolsås frå Skjåk leika eg og Vidar turistar. Vi fann ut at vi skulle kjøre på grusveg om Tesse og stoppe på Brimi sætra hjå Hans Brimi. Hans gjekk eg saman med på vidaregåande i Lom og han er ein smilande, drivande og dyktig kar. Det kan ein sjå når ein kjem til Brimi setra. Her har han og Ola, som sikkert er minst like dyktig, bygd opp ein fantastisk stad. Dei driv med kulturarv i praksis som det står på heimesidene deira. Dei har eige ysteri og Vidar kasta seg over den lokale delikatessa. Nå ligg det ein stooor bit i kjøleskapet vårt, NAM!

Sjekk ut heimesidene deira og ta turen innom, det er verd det:)

Brimi Sæter

Eit bilete frå sætra (foto frå heimesidene til Brimi Sæter).