lørdag 27. desember 2008

For ei linse.....

....eg tør nesten ikkje vise meg med denne her. Den er lang og grå, og heilt RÅ!

Vidar er nemleg ikkje sann når det kjem til julegaver.

Julesnø i Hemsedal!

Dessverre er det så alt for lenge sidan.
Biletet er nemleg teke den 21. desember.

fredag 26. desember 2008

Juletrening for små og store.


Rett før jul inviterte eg og Vidar til ei lita stresspause frå alt julekaoset. Det vart servert både gløgg, pepperkaker og marsipan. Vi følte at det var viktig med litt trening til jul. Viktigaste treninga fekk nok smårollingane. Mykje sukker og seint i seng, fint å ha med seg inn i julehøgtida. Slik at dei veit kva dei går til, både ungar og foreldre....

Sindre har fått auge på eitt eller anna, stilongsen sin?

Hæ?? Skal eg i seng alt nå??

Thea Marie i gang med eit lite pek.
For oss som kjenner faren, det fjeset der har vi sett før!!!
Sindre og mamma Heidi!

Hannah får snart tak, pass på Sindre....!

Jammen kom nettaste nissejenta på besøk!

onsdag 24. desember 2008


Nå er det ikkje lenge til jula ringer inn. Jula blir rar i år. Ikkje slik eg hadde tenkt meg. Likevel så blir det jul, uansett kor klar/lite klar ein er så blir det jul. Eg er i Skjåk nå. Ute er det kvitt og minusgrader. Det er faktisk nokså bra julestemning. Inne hjå mamma er det i alle fall julestemning. Her det det som vanleg eit komplett julekaos. I alle år er det pappa som har stått for julematen. Slik blir det ikkje i år. Derfor har vi gått heilt bort frå den klassiske menyen med ribbe og riskrem. I år er det ytrefilet av rein med sellerirot- og potetstappe, sopp og smørstekt gulrot. Til dessert er det panna cotta.

God jul alle saman, nå skal eg setje på potetene og sellerirota!

onsdag 17. desember 2008

Finaste julesangen



"Mitt hjerte alltid vanker" er nok den finaste julesangen eg veit. Det er noko med melodien som fengjer. Det fins mange forskjellige innspelingar av denne sangen, både med og utan vokal. Aller helst kunne eg tenkt meg å legge ut Bugge Wesseltoft sin versjon, men den var ikkje å oppdrive nokon annan plass enn på Itunes. Derfor vart det altså Sissel Kyrkjebø som fekk den ære av å syngje denne sangen på bloggen min.

tirsdag 9. desember 2008

Back to the past...eller var det future?


Hmmmm, dette minner i alle fall stygt om Led Zeppelin.
Dette er rett og slett The Parlor Mob og denne plata kom ut i 2008.
Det høyres ikkje slik ut på grooven, og ser ikkje slik ut på hårsveisane, men det kling bra i øyra mitt!

Ordlister og dialekt!

Eg pratar dialekt. Det kan ein ikkje koma frå. I tillegg skriv eg nynorsk. Det er greitt med nynorsken. Der fins det ordlister å slå opp i om nynorsken blir for konservativ. Men så var det dialekta da, kva med den? Fins det ordliste her? Sjølvsagt fins det! For alle som lurar, og slit med å forstå kva det er eg seier, sjekk ut "pysje mæ alt" si dialektordliste. Den fins i bokform og....., men den er vel berre for spesielt interesserte.