onsdag 13. april 2011

Farmor og farfar på besøk.

Han her var det lenge sidan eg hadde sett......

Sjå der farfar!

Kanskje var det desse blå blomane Idunn peika på?

Blåveis, det er vår!!

Utelunsj på Kanel i Sandvika etter trilletur ute på Kalvøya.

Fyrste gong i huska. Idunn var ekstatisk og det er filma!

Trygt på farmors fang i huska.

Veldig kos med besøk av verdas beste farmor og farfar!

tirsdag 12. april 2011

Og slik går no dagan.....

Brødbakehjelparen min blir berre betre og betre, og meir og meir kravstor.

Rett før leggetid. Roe ned med smokk og litt Fantorangen på tv.

Her under fins det mange skattar!

Så nå har eg lært meg å klatre heilt innunder bordplata.

onsdag 6. april 2011

Opp på kne!

Det ligg mykje spennande under bordet her altså!

lørdag 2. april 2011

Ha på seg kyse.....

Unnskyld, kan eg få den der....?

Yes! Der var den. Nå skal vi sjå her, korleis var dette igjen nå da?

Litt slik kanskje?

Nei, bakover, slik!

Hrmphf!! Ikkje lett dette her!!

Neeeeei! Eg får det til sjølv!!!!

Greit med litt hjelp likevel....

Øyvind, du er helten min!

Tur til Kikut frå Sørkedalen.

Venter spent på lunsj!

Bevis på at vi var der. Bestemor er fotograf!

Mange fine bakkar....heimat.

Vi var på VM altså!

Herrestafetten, GULL!!!!