søndag 7. august 2011

Den siste veka på Maui.

Ekte Mauifrukost, ananas, papaya, mango og banan med mykje yoghurt på.

Pappa sitt brett er perfekt å leike på.

4.7 vind. Perfekt!

Fantastiske segling! Vidar koser seg!

Siste tur på Kanaha beach.

Faktaplakat på veg opp på Haleakala. Vulkansk topp på over 3000 moh.

Midt mellom lavasteinane veks planta Silver svord.

Krateret.

Vidar, godt påkledd, tassar rundt. I USA kjører ein til toppen av fjella.

Eit bilete til av krateret.

3055 moh.

Klar for solnedgang. Her var det eigentleg nokså godt å varmt sidan sola hadda varma opp lavaen.

Regnet høljer over Stillehavet.

Og for ein solnedgang det vart!

Raudt ljos på turistane. Det byrja på bli skikkeleg kaldt.

Raudtonar.

Verdas ivrigaste snorklar, garantert!!!

Mamma er klar for hulaoppvisning.

Vidar hadde meir enn nok med å fange inn Idunn som tykte det var fantastisk å vera på Huladansing.

Og for eit show det var!

Det er ikkje tull, kokosnøtt og bastskjørt!

Imponerande hoftekontroll på desse damene.

Ivrig Idunn!

Regnbogebork.

Bambusskog.


Imponerande frodigt!


Vidar kosa seg og? Han var i alle fall flink og viste stort tålmod inne i den botaniske hagen.



Hawaiirose.





Meir Hawaiirose.



Gøy med plen og skilt.


På veg rundt til Hana.

Vakkert landskap.

Black beach. Svart vulkansand.

Under røtene av store tre.

Ei som storkoser seg!

Og vips så var vi rundt øya og på sørsida. Her er det tørt, veldig tørt.

Kanskje renn det vatn her viss det kjem regn.

Blome på bar kvist.

Adjø Maui. Det var eit vakkert eventyr! Takk.

torsdag 7. juli 2011

Vindfullt.

Vidar i flukt.....
Etter ei periode med litt snillare vind har det nå drege seg til igjen. Nå kan vi (eg) ikkje trene på jibben lengre. Medan eg var utpå i dag kunne Vidar observere vind frå aust, sør OG vest og alt dette innanfor ei relativt lite tidsrom. På biletet rømmer Vidar vatnet. Plutseleg bles det opp noko voldsomt og det var berre å kapitulere. Austlege vindar er lunefulle. Easty-beasty kallar dei lokale vinden når den bles frå aust. Kanaha er ikkje nokon enkel stad å vindsurfe på. Ein av dei faste gjestane (han har vore her kvar sommar i 20 år) hevdar at ein kan justere sitt eige prestasjonsnivå to hakk ned. Han har sett vindsurfeinstruktørar frå andre stadar i USA kome hit og reist igjen i pur frustrasjon etter 3 dagar. Godt å veta for meg og Vidar som har underprestert kvar dag i denne vinden, og straumen som til tider er HARD! Vi får håpe at vi har vorte betre seglarar alt i alt. Vi får sjå når vi er attende i gamlelandet. Nå nærmar det seg heimreise. Det blir rart å koma heim. Da skal eg teste ut dagens nyinnkjøp, sjå biletet under....

FiveFingers.

Show off!

Når Idunn er på cafe så er det full fart. Ho er ein ekte entertainar og til tider kan det bli i overkant mykje hoiing tykkjer foreldra. Idunn tykkjer det er heilt supert!

Ser dykk på meg nå, alle saman?

Hihihihihihihihihihihiiiiiiiii!

Idunn iført berre bleie (ikkje på restaurant) og så er spagettien servert. Det beste som fins!!!

mandag 4. juli 2011

Bading og blomar.

Det skal ikkje mangle papaya!

Svoltne? Dei ser i alle fall ikkje heilt tilfredse ut....

Orkide.

Vasstilvenninga gjev resultat. Nå spring RR ut i vatnet!

Kos i vasskanten!

Kos på land. Her er det Patti som får kosa seg litt.

Vakker solnedgang for Idunn og Besta.

Uæææææ, kor vi kosar oss!

Dei blidaste jentene på stranda!

Sand, sol og aftenstemning.

Hengestol er kult!

Dritkuuuuuuult! HUI!

Kål? Anyone?

Eselet er klart!

Kula Lavender Farm.

Granske alt nøye før vi kan gå vidare.

Har ho teke bilete av lotusstillinga til Buddha?

Hortenisaen veks vilt.

Kunne nesten tru at ein var i Provence.

Karpedammen i Kula Botanical Garden fall i smak!

Bambus.