mandag 3. mars 2014

På tide å bli engasjert igjen....

Far og dotter på glattisen. Mor på sidelinja, vid og brei.

mandag 23. april 2012

Ein dag i januar....

Knall forhold for aking.

Kom igjen papps, fortare!

GØY!

Brennesle i rim.

I slekt?

Den siste dagen i 2011

HÆ?? Var det feste du skulle ha???

Lykke!

Enda meir lykke!

Fra julekvelden

Er alle desse til meg??

Tydeleg tilfreds med gavefangsten.

Ein kald desemberdag på Sørsetra.

Vakker, kald himmel. Godt med mykje klede når ein tek ein tur opp av pulken.

Når eg pepperkakebaker baker......

Ein ekte pepperkakebaker som i tillegg viser stor vilje og arbeidsiver!
Kjeve, kjevle, kjevle!
FERDIG! Klar for smaksprøve. Testar rett frå bordet eg...

mandag 26. september 2011

Ei super hausthelg!

Jepp, gode turar betyr ostepop i sekken. Idunn er begeistra og INGEN andre skal få smake!!

To tilfredse jenter på buldretur!

Pannekake snart?

Godt å ha sterke nevar halde fast i når ein går til bilen.

Øyvind, du er helten min enda altså!!

Eg kjem, skulle berre sjekke noko i grøfta her!

Ventar dykk på meg???

Kan vi ikkje vera her ei stund da?

Ny dag, denne gongen i sola med Eskil og Karen ved Burudvann.

Mykje vatn for ein liten vadar.

Vasspegling.
Vadekompis Eskil!