mandag 27. september 2010

Idunn sin fyrste fjelltur.

Idunn i knøtteposen, godt og varmt!

La meg vera mams, eg vil kose meg og sjå på hausten.


Kos!

Enda meir kos!

Utsikt til Liavatnet, Sota sæter og Tverrådalskyrkja.

Tverrfjellet i haustdrakt.

Utsikta si det tenkjer eg.....

Bestemorkos!

onsdag 18. august 2010

Drammensbuldring

BT klar for å ta imot. Han slapp det.

Min tur?

Idunn imponerte med avføring i det fri på si fyrste buldreøkt.

Deilige dagar i Skjåk.

Hej! Fint med ferie i Skjåk. Vær og stemning på topp!!
Hansi med trailertrønderpornobarteskjegg!

Obligatorisk og fantastisk besøk på bakeriet i Lom!

Hansidotter i sommarkjole. Ein liter sjokomjølk gjekk ned med skje!

Kirsten på slutten av eteorgien på bakeriet.

Stakkars Idunn som er plassert så i nærleiken av pappas tåfisar!

Ung 2CV-fantast?

Leike med bestas fingre, supert!

I vest går sola ned og det raudner i syningom...
Ooooh! Høyrte vi Birken???

Pass på farten unge Laksy!

Her gjekk Brit så mang ein gong på skuleveg (og køyrde etterkvart moped).

Søre Haugen veddeponi.

Og utsikta var upåklageleg!

lørdag 31. juli 2010

Idunn på stellebordet.


Ja, så låg eg her igjen da.....


Skjer det noko snart?


Nei, det ser ikkje slik ut....

Eg får vel stå for underhaldninga sjølv!
Jejejejejeje, sparke, sparke, sparke!!

Jepp, NÅ vart det litt gøy her:)

Idunn på teppet.

fredag 16. juli 2010

2 månader gamal blid jente.





Ung, lovande hemsedøl!

På vegen heim til Kolsås hadde vi ei mellomlanding i Hemsedal. Rart å vera her utanom skisesongen, men ikkje mindre hyggeleg! Vi møtte på to av "the locals", nemleg Snorre og Ellen. Da vart det mellom anna trilletur og fotosession inne på fjellet. Snorre poserte velvillig.

Trillevillige mødre.

Godt med ein matbit i vinden.

Hadet, eg stikk nå.....

Mmmmm....så godt.

Vegarbeid med bøtte og spade?

Det luktar....fysj! Det lukta ikkje godt i alle fall!

Mamma er heilt topp! Snorre hyler av latter.

Idunn vart veldig trøytt og tilfreds av fjellufta.