mandag 27. september 2010
onsdag 18. august 2010
Deilige dagar i Skjåk.
Hej! Fint med ferie i Skjåk. Vær og stemning på topp!!
Hansi med trailertrønderpornobarteskjegg!
Obligatorisk og fantastisk besøk på bakeriet i Lom!
Hansidotter i sommarkjole. Ein liter sjokomjølk gjekk ned med skje!
Kirsten på slutten av eteorgien på bakeriet.
Stakkars Idunn som er plassert så i nærleiken av pappas tåfisar!
Ung 2CV-fantast?
Leike med bestas fingre, supert!
I vest går sola ned og det raudner i syningom...
Ooooh! Høyrte vi Birken???
Pass på farten unge Laksy!
Her gjekk Brit så mang ein gong på skuleveg (og køyrde etterkvart moped).
Søre Haugen veddeponi.
Og utsikta var upåklageleg!lørdag 31. juli 2010
fredag 16. juli 2010
Ung, lovande hemsedøl!
På vegen heim til Kolsås hadde vi ei mellomlanding i Hemsedal. Rart å vera her utanom skisesongen, men ikkje mindre hyggeleg! Vi møtte på to av "the locals", nemleg Snorre og Ellen. Da vart det mellom anna trilletur og fotosession inne på fjellet. Snorre poserte velvillig.
Abonner på:
Innlegg (Atom)



























