tirsdag 12. oktober 2010

Oppdatering frå den siste tida.

Avslappa Varga.

Desse sokkane skal AV!!

Idunn og pappa.

Fine jenter, Idunn og Ellinor.

Trene, trene, trene. Den mageligginga suger!

Vinteren er redda!

Takk mamma og Hallstein!

Snart skal eg eta kakushive eg og!
Enn så lenge må eg nøye meg med ein eplebit....

mandag 27. september 2010

Idunn sin fyrste fjelltur.

Idunn i knøtteposen, godt og varmt!

La meg vera mams, eg vil kose meg og sjå på hausten.


Kos!

Enda meir kos!

Utsikt til Liavatnet, Sota sæter og Tverrådalskyrkja.

Tverrfjellet i haustdrakt.

Utsikta si det tenkjer eg.....

Bestemorkos!

onsdag 18. august 2010

Drammensbuldring

BT klar for å ta imot. Han slapp det.

Min tur?

Idunn imponerte med avføring i det fri på si fyrste buldreøkt.

Deilige dagar i Skjåk.

Hej! Fint med ferie i Skjåk. Vær og stemning på topp!!
Hansi med trailertrønderpornobarteskjegg!

Obligatorisk og fantastisk besøk på bakeriet i Lom!

Hansidotter i sommarkjole. Ein liter sjokomjølk gjekk ned med skje!

Kirsten på slutten av eteorgien på bakeriet.

Stakkars Idunn som er plassert så i nærleiken av pappas tåfisar!

Ung 2CV-fantast?

Leike med bestas fingre, supert!

I vest går sola ned og det raudner i syningom...
Ooooh! Høyrte vi Birken???

Pass på farten unge Laksy!

Her gjekk Brit så mang ein gong på skuleveg (og køyrde etterkvart moped).

Søre Haugen veddeponi.

Og utsikta var upåklageleg!

lørdag 31. juli 2010

Idunn på stellebordet.


Ja, så låg eg her igjen da.....


Skjer det noko snart?


Nei, det ser ikkje slik ut....

Eg får vel stå for underhaldninga sjølv!
Jejejejejeje, sparke, sparke, sparke!!

Jepp, NÅ vart det litt gøy her:)

Idunn på teppet.

fredag 16. juli 2010