lørdag 27. desember 2008

1. juledag på Rust.


Heilt frå eg var lita har vi feira 1. juledag hjå bestemor Rust. Ved 12-tida er det oppmøte og frå der går det slag i slag. Mat, skravling, mat, meire mat, skravling, dessert, kaker, marsipan, meir skravling og til slutt ein liten ekstra julekveld med full gaverunde. Det er utruleg kos å sjå tante og onkel, bestemor og sysjenbarna våre. Ikkje minst er det kos med dei to små døtrene til eine sysjenbarnet mitt. Dei er 3 og 4 år så kan eg love deg at det er full fart! Dette var sjølvsagt og ei gylden anledning til å prøve telelinsa mi så her kjem det nokre bilete.

Nøtteknekker Ingrid Louise


Edel Marie venter spent på neste gave


Eg veit ikkje heilt kven som koser seg mest eg...


Ei ekte uteku eller to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar