onsdag 23. desember 2009

På veg heim til jul.

Det er kaldt i innlandet nå. I dag kan eg lesa på graderstokken at det er -27 grader her i Skjåk. Tungvint kan det bli når ein skal i veg med bil å gjera eit og anna ærend nå før jul. Likevel må eg si at eg er nokså fascinert av denne kulda og det spesielle ljoset som blir når kulda set inn. Korleis snøen knirker når temperaturen søkk på denne måten. Da eg køyrde over Valdresflya i skumringa måtte eg berre stoppe å ta nokre bilete av ljoset og av alle kuldegradane.

Mot sør og solnedgang over Bitihorn

Vinternatt på Valdresflya....

5 kommentarer:

  1. Herlig :-) På plena di ligg det masse snø når du kommer ned fra fjellom. Vi stikk innom Oppdal 3dje juledag, før ferden går te Røros og nyttårsfeiring der.

    Smell bong bong og hels hu Rust

    SvarSlett
  2. Hei! God jul. Fantastiske bilder fra Valdresflya. Har selv ligget ute i natt og stirret opp på stjernene, var kaldt og godt. Vi hadde fin måne som lagde flotte skygger i den snøtunge Østmarka. Deilig å prøve skia igjen, -selv om det første jeg gjorde var å trampe i overvann og ødelegge glien..:)
    Hils Randi og Vidar, mvh PTR

    SvarSlett
  3. Hei Brit! Fikk litt Vidar og Brit savn, saa jeg tenkte jeg maate si hei! I dag pissregner det, saa det ha blitt en ufrivillig hviledag, men i morgen skal jeg prove meg litt mer paa Tonsai, skal teste ut en 7b... Skjoenner at det er kaldt i Norge, men det lover godt for isklatringen. Veldig fint bilde forresten! Haaper alt er bra med dere! Gleder meg til aa se dere igjen! -Oyvind :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Heilt enig i at det er fint ute når det er kaldt. Men nå orka e snart ikkje meir! E vil ut å reinne me mæ ongein, og det går ikkje når gradestokken vise -30!

    SvarSlett