...eg har i alle fall gjordt mitt når det kjem til beskjæring. I fylgje grannane mine har eg nærast ofra både liv og helse for dette her. Det er sjølvsagt STERKT overdrive! Enda er det att eitt tre. Det har Vidar lova at han skal ta for der må ein delvis klatre i treet for å få det til. Med den fronten min så er ikkje det så lett.
lørdag 10. april 2010
torsdag 25. mars 2010
Etter press....
søndag 14. februar 2010
onsdag 23. desember 2009
På veg heim til jul.
Det er kaldt i innlandet nå. I dag kan eg lesa på graderstokken at det er -27 grader her i Skjåk. Tungvint kan det bli når ein skal i veg med bil å gjera eit og anna ærend nå før jul. Likevel må eg si at eg er nokså fascinert av denne kulda og det spesielle ljoset som blir når kulda set inn. Korleis snøen knirker når temperaturen søkk på denne måten. Da eg køyrde over Valdresflya i skumringa måtte eg berre stoppe å ta nokre bilete av ljoset og av alle kuldegradane.
onsdag 2. desember 2009
Ljos og englar
Abonner på:
Innlegg (Atom)













