tirsdag 12. oktober 2010

Haustferie i Fontainebleau.

Fontainebleau, rett sør for Paris, er eit fantastisk område for buldring. Eit enormt skogsområde med store steinar som skapt for å klyve på. Ta eit fly ned til Orly Airport sør for Paris og da er det rundt 50 km ned til dette buldreparadiset. Vi ordna oss med leiebil og ein "gite" gjennom Gites de France. Leilegheita (giten) låg i Bourron Marlotte heilt sør i skogsområdet. Perfekt utgangspunkt for fleire av buldrefelta som vi besøkte. Dessutan vart det sjølvsagt ei veke med store mengder franske bakervarer, ostar og vinar. I tillegg var været ganske så bra. Temperaturar rundt 22 grader og lite regn. Det blir ikkje siste gongen vi gjer dette her nei.....

Idunn er klar for sin fyrste utanlandstur, superklar!

Ei natt på hotell i kunsterlandsbyen Barbizon før vi fløtte inn i "giten".

Litt regn, men like idyllisk.

Fransk gourmetbutikk.....

Fyrste stein funne, hurra!

Og Vidar var ikkje sein å be....

I døropninga i "giten".

Neste år skal eg jaggu vise dei buldring ja!!

Inntil vidare brukar Idunn buldrematta som seng, perfekt!

Sandbotn er perfekt for mjuke landingar.

Idunn var rett og slett ekstatisk kvar gong ho fekk ta på steinane.

Perfekt familieaktivitet!

Åh, ta i!!

Tung i ræva og svak i armane, dårleg utgangspunkt for buldring.

Bra nokon held styr på kvar vi befinn oss.

Lunsjkos på matta.

Rett og slett eit fantastisk område.

Norsk delegasjon på Franchard Isatis.

Hoppande ung buldrar.

Hilde, Ingrid og Vidar slapper av på siste buldredag.

Ekte turist utanfor Versailles.

Tilfreds med ikkje å ha ansvaret for denne hagen kjenner eg!

Kommande botaniker? Idunn viste enorm interesse for lauvverket.

Idunn og pappa.

Pappa og Idunn.

Idunn og pappa igjen.....

Idunn og pappa og slott!

Oppdatering frå den siste tida.

Avslappa Varga.

Desse sokkane skal AV!!

Idunn og pappa.

Fine jenter, Idunn og Ellinor.

Trene, trene, trene. Den mageligginga suger!

Vinteren er redda!

Takk mamma og Hallstein!

Snart skal eg eta kakushive eg og!
Enn så lenge må eg nøye meg med ein eplebit....

mandag 27. september 2010

Idunn sin fyrste fjelltur.

Idunn i knøtteposen, godt og varmt!

La meg vera mams, eg vil kose meg og sjå på hausten.


Kos!

Enda meir kos!

Utsikt til Liavatnet, Sota sæter og Tverrådalskyrkja.

Tverrfjellet i haustdrakt.

Utsikta si det tenkjer eg.....

Bestemorkos!

onsdag 18. august 2010

Drammensbuldring

BT klar for å ta imot. Han slapp det.

Min tur?

Idunn imponerte med avføring i det fri på si fyrste buldreøkt.

Deilige dagar i Skjåk.

Hej! Fint med ferie i Skjåk. Vær og stemning på topp!!
Hansi med trailertrønderpornobarteskjegg!

Obligatorisk og fantastisk besøk på bakeriet i Lom!

Hansidotter i sommarkjole. Ein liter sjokomjølk gjekk ned med skje!

Kirsten på slutten av eteorgien på bakeriet.

Stakkars Idunn som er plassert så i nærleiken av pappas tåfisar!

Ung 2CV-fantast?

Leike med bestas fingre, supert!

I vest går sola ned og det raudner i syningom...
Ooooh! Høyrte vi Birken???

Pass på farten unge Laksy!

Her gjekk Brit så mang ein gong på skuleveg (og køyrde etterkvart moped).

Søre Haugen veddeponi.

Og utsikta var upåklageleg!