torsdag 7. juli 2011

Vindfullt.

Vidar i flukt.....
Etter ei periode med litt snillare vind har det nå drege seg til igjen. Nå kan vi (eg) ikkje trene på jibben lengre. Medan eg var utpå i dag kunne Vidar observere vind frå aust, sør OG vest og alt dette innanfor ei relativt lite tidsrom. På biletet rømmer Vidar vatnet. Plutseleg bles det opp noko voldsomt og det var berre å kapitulere. Austlege vindar er lunefulle. Easty-beasty kallar dei lokale vinden når den bles frå aust. Kanaha er ikkje nokon enkel stad å vindsurfe på. Ein av dei faste gjestane (han har vore her kvar sommar i 20 år) hevdar at ein kan justere sitt eige prestasjonsnivå to hakk ned. Han har sett vindsurfeinstruktørar frå andre stadar i USA kome hit og reist igjen i pur frustrasjon etter 3 dagar. Godt å veta for meg og Vidar som har underprestert kvar dag i denne vinden, og straumen som til tider er HARD! Vi får håpe at vi har vorte betre seglarar alt i alt. Vi får sjå når vi er attende i gamlelandet. Nå nærmar det seg heimreise. Det blir rart å koma heim. Da skal eg teste ut dagens nyinnkjøp, sjå biletet under....

FiveFingers.

Show off!

Når Idunn er på cafe så er det full fart. Ho er ein ekte entertainar og til tider kan det bli i overkant mykje hoiing tykkjer foreldra. Idunn tykkjer det er heilt supert!

Ser dykk på meg nå, alle saman?

Hihihihihihihihihihihiiiiiiiii!

Idunn iført berre bleie (ikkje på restaurant) og så er spagettien servert. Det beste som fins!!!

mandag 4. juli 2011

Bading og blomar.

Det skal ikkje mangle papaya!

Svoltne? Dei ser i alle fall ikkje heilt tilfredse ut....

Orkide.

Vasstilvenninga gjev resultat. Nå spring RR ut i vatnet!

Kos i vasskanten!

Kos på land. Her er det Patti som får kosa seg litt.

Vakker solnedgang for Idunn og Besta.

Uæææææ, kor vi kosar oss!

Dei blidaste jentene på stranda!

Sand, sol og aftenstemning.

Hengestol er kult!

Dritkuuuuuuult! HUI!

Kål? Anyone?

Eselet er klart!

Kula Lavender Farm.

Granske alt nøye før vi kan gå vidare.

Har ho teke bilete av lotusstillinga til Buddha?

Hortenisaen veks vilt.

Kunne nesten tru at ein var i Provence.

Karpedammen i Kula Botanical Garden fall i smak!

Bambus.

tirsdag 28. juni 2011

Mamma sin Mauiblogg!

For dei som ikkje har fått med seg vialinken min så har mamma ein blogg som ho er svært så ivrig på. Her blir det lagt ut bilete mm. kvar einaste dag.

 Glede på Maui.

søndag 26. juni 2011

Mykje og lite som skjer!

Kven har kome? Den nyankomne ser rimeleg tilfreds ut med LEI`en sin.

Mamma og Stillehavet.

Mot aust. I skyane fins Haleakala på over 3000 moh.

Kven vil bu her, rekk opp handa!

Turist i stein og vakkert Hawaiivær.

Dramatiske klipper nord på øya.

Nakalele blowhole. Bølgjene presser seg gjennom eit hol i lavaen. Idunn glinsar av solkrem, faktor 50!

Øyvind, det KRYR av delikate buldreproblem på øya. Her ser du Idunn og Vidar vise tunge flytt ;)

Jejejejeje! Idunn i solnedgang. Ikkje heilt klar for senga enda ser det ut til.

Må kose besta litt før det er sengetid!

Ny tur til sørsida av øya, og denne gongen MED den store linsa....

EIn kvit vegg og det er ikkje snø!

Det er best å få tøffa seg til på bølgjer fyrst som sist!

Men denne her ser litt for hissig ut. Best å ta spranget innover stranda.

Rullande, blågrøn og vakker!

Rosiner er NAM!

Idunn og pappa i vill leik gjennom Paia.

Og så heim til solnedgangen på lanaien.

Det blir nesten klisjeaktig, så vakkert er det.

onsdag 8. juni 2011

Sør på øya!

I dag har det vore restitusjon. Vi har ikkje vore i vatnet ein gong. Litt deilig må eg innrømme. Restitusjon til tross, det vart fysisk aktivitet i dag og. Vi har gått. Idunn har kosa seg i bæremeisen og vi har kosa oss i eit fantastisk område på Maui. Sidan morgonen i Haiku var skikkeleg regntung og grå bestemte vi oss for å reise over til sørenden av øya. Det viste seg å vera eit perfekt val. Vi passerte forbi Makena, og inn i Perouse Bay. Her ligg det eit naturreservat, Ahihi-Kinau Natural Reserve. Intet mindre enn heilt fantastisk. Endeleg følte vi at vi fann det eksotiske og ekte Hawaii. Maui slik vi hadde sett det for oss inne i hovudet. Her var det størkna lava, turkis hav, små kvite ministrender og bølgjer som treff land med ei brak! I tillegg kom vi dit på ein dag med bølgjer og det er nok like før ein viss Vidar invisterer i surfebrett. Vi lot oss imponere av surfarane. Det einaste som sette ein liten dempar på dagen var at storlinsa mi var att heime, TYPISK! Det vart nokre bilete likevel, enjoy!

På tur i paradis. Og det beste med det, nesten ingen andre folk!

Hissigt hav på veg inn i størkna lava.

Ekte turist?

Ei som kosar seg stort!

Inn i skogen

Ved surfeplassen.  Minnesmerke over to surfarar.

Lang og fin bøglje. Jaggu fekk han den!

Lavaland!

Lurer på kva til dyr som blir jakta på her....det einaste vi såg var geit.

Ein SUPar på tur ut til bølgja.