mandag 18. mai 2009

Bratt....

5 kommentarer:

  1. Ganske overhengende! Hvor er det? Hvilken grad?

    SvarSlett
  2. Hei, hei!

    Det er på Megaløkenhavna rett bortanfor der vi bur. Vidar onsightet ein 7`er(og var veldig tilfreds etterpå!).

    SvarSlett
  3. hehe. Hadde jeg også vært! Må komme dere til Stavanger og klatre/buldre med meg og samboeren! Han er mer en godt kjent i distriktet! Flink Vidar! Vi har forresten lik dunis. Rød rab?

    SvarSlett
  4. Jep! Fantastisk plagg!!! Den er med UANSETT årstid:)
    Det kan faktisk hende at vi greier å surre oss nedover til Stavanger i løpet av sommaren. Planen er nemleg å ligge på vent på vær og vind og tilpasse aktiviteten etter det. Burde deifinitivt vore ein tur nede i det området sidan det er upløyd land for min del.... fy skam!

    SvarSlett
  5. Stian sin er med også, uansett.. han har svart. Var ganske misfornøyd når jeg kjøpte rød.. hehe. Uansett, begynnelsen av august passer veldig bra for oss, da er jeg kommet hjem fra Tyrkia og Stian fra Sør-Afrika. (buldre i fem uker) Hurra..

    SvarSlett