Turen til Blåbretind var heilt fantasisk! Eg var sliten og tung i beina på min 6. topptur i påska, men til tross for det så var turen intet mindre enn heilt fantastisk. For å lese om turen så gå inn på friflyt og artikkelen som heiter 4 årstider. Der har Simen skreve ein fyldig rapport om opplevinga, og ikkje minst, lagt ut mange bilete. Her er dei bileta som eg tok:
tirsdag 28. april 2009
mandag 27. april 2009
Kvitegga
Kvitegga er ei av 3 Kvitegger i Strandaområdet. Nordhellinga på denne toppen har Eli sett på i lengre tid og dette var dagens store prosjekt. Det vart vellukka!
søndag 26. april 2009
Skopphornet
Etter nokre dagar i Skjåk og Jotunheimen gjekk turen over til Stranda og Sunnmørsalpane. Fyrste topp ut er Skopphornet. Flott fjell med både flott renne og flott flanke. I alle fall for dei som har 2 ski å køyre ned på....
Skagsnebb (2003 moh)
Vi fekk oss to turar opp på Skagsnebb etter at vi gjekk på Moldurhø palmelaurdag (film frå den turen kjem forhåpentlegvis seinare når Vidar har lært seg å redigere). Været var ikkje det beste, men føret var heilt fantastisk. Snøen var nemleg tørr og fin heile vegen ned til bilen som sto parkert nede i Leirdalen. Den eine dagen var det meg, Vidar og Torleif som var på tur, medan den andre dagen fekk vi 3 fylgje av brødrene Bråten, Gaute Aaboen og Tom.
tirsdag 14. april 2009
Frå topp til topp...

Så snart eg har fått satt meg ned og gått gjennom bilda frå årets påskehendingar så skal eg slenge dei ut på bloggen her. Det er sjølvsagt ein heil del å gå gjennom, men det skal skje på eit tidspunkt om ikkje så alt for lenge, håpar eg. For ikkje skiinteresserte kan det kanskje bli litt kjedeleg i lengda for det dreier seg om mykje skigåing. Vidar fann ut, på bilturen heim til Kolsås, at vi hadde gått omlag 7000 høgdemeter i løpet av påska. Av toppar vi har besøkt i påska kan eg nevne Moldurhøi, Skagsnebb (x2), Skopphornet, Kvitegga og Blåbretind. Biletet viser utsikta når ein kjem inn på Hurrbreen, Veslfjelltinden.
fredag 20. mars 2009
Betre seint enn....

...aldri. Nå er det helg, igjen. Derfor legg eg ut bilete frå førre helg nå. Da fekk vi årets fyrste skikkelege vårskitur. Vi gjekk utan votter, lue, jakke, buksa var open i låra og svetten rann, deilig! Jakob og Martin kom på besøk og vart med opp i den breirenna på Skogshorn. Det viste seg at det var eit godt turvalg. Hahahahahaha, det var så bra!!
mandag 2. mars 2009
Is, is, is
Når folkemengdene i bakken er for store og kulda setter inn, da tusler Brit og Vidar, og eventuelt andre interesserte, bort til ein eller annan foss for å teste dei nye isøksene som Vidar har investert i. Budsjettet for friluftsartiklar er nemleg botnlaust hjå Laksy/Haugen. Ein kan kritisere eit slik grenselaust forbruk så mykje ein vil, men for oss er det heilt naturleg å gjera det på denne måten. Vi lev berre ein gong og kvifor skal vi da gå glipp av alt som er gøy berre på grunn av at ein ikkje investerer i nødvendig utstyr? Nei, det er berre å late att augene, dra kortet, slå koden og leve i nuet! Hurra!
Abonner på:
Innlegg (Atom)



















































