lørdag 24. mai 2008

God kveld, god kveld!

Nok ein dag i klatreland. I dag har vi vore ute på eit nybyrjarfelt slik at eg og Øyvind skulle få lære oss å sette naturlege sikringar. Det gjekk greit, det må eg si. Mange fine riss som vi kunne stappe inn det meste av kiler. Været har vore heilt supert i dag og. Vi har stått i bar overkropp (eg i singlet) og kosa oss oppe i feltet i heile dag. Nå i kveld har eigarane av hytta kome og vi har ete ein betre middag beståande av grilla laks og chablis til. Skal få teke nokre bilete av eigarane og leggje ut i morgon. Det er spådd supervær i morgon og. Vi gler oss!

Øyvind fekk tid til litt soling og, Vidar ser på.....

Litt skeptisk Habberstad? Sikringane ER bra!

Opp, opp, opp.....

Finn eg rett kile, er den trygg?

Den glade vandrer x 2, ned frå feltet

2 kommentarer:

  1. Ser fantastisk ut!!! Gleder meg til å følge med på bloggen din! Anbefaler også www.tyinbarnehjem.blogspot.com.

    SvarSlett
  2. Dere ser ut til å nyte livet! Her på Jessheim regner det, og jeg sitter å retter mattetentamen:-( Fine bilder, men litt mye familiær hud!!! Kos dere videre og hils alle!

    SvarSlett