søndag 25. mai 2008

Ny dag med strålende sol, men klatringa....

......mi var jammen laber i dag. Kan hende trur eg litt på teorien til Vidar. Denne teorien går ut på at: på dei klatrefelta som er etablert av harde (les:gode) klatrarar, der er graderinga tung. I dag greidde ikkje eg å gå ei rute som var gradert på same nivå som ei rute som eg leda på naturlege sikringar i går, latterleg! Det er i alle fall greit å ha teorien til Vidar når klatringa var så dårleg som i dag. Eg greier sikkert å koma på ein heil del andre unnskyldningar for kvifor eg klatra så dårleg i dag og; rekene i går var dårlege så eg hadde magesjau, eller det vart for mykje cider i går, eg sov så dårleg i natt for Vidar snorka, eg sov så dårleg i natt fordi Vidar dansa rundt på nattbordet etter alt bjørnebrygget, eg har vondt i ei tå, eg har vondt i ein finger eller så kjennes det ut som om eg har fått kusma. MEN alt dette ville vera å lyge. Eg må nok berre innrømme at eg er ikkje den kollosale skarpklatraren som eg trudde eg var i går etter å ha cruisa opp ei rute som var mykje hardare gradert. Nei, slik er livet.

Vidar hadde ein god dag i veggen!


Øyvind ser langt etter Vidar.....


Hallo, kjem dykk etter snart eller slappfiskar?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar