onsdag 23. juli 2008

Landsfestivalen.....

....var ei super oppleving!
Eg er glad for at eg var frivillig under tvang. Trur Vidar kosa òg seg på denne samlinga av gammaldansentusiastar frå heile Noreg. Mamma såg ut til å vera ein av dei mest entusiastiske. I tillegg så imponerte ho og Trygve med bronse i masurkadansing, heia mamma!
To skår i gleda over å vera på festival var ein liten forkjølelse som hoppa på meg og, ikkje minst, spikaren som eg dundra inn i foten rett før vi skulle reise frå Kolsås torsdag. Det vart eit blodbad utan like og Vidar sprang rundt for å finne papir for å tørke blodet som sildra ut. Det var ikkje nok med èin serviett for å si det slik. Heldigvis for meg så var det på oversida av foten så den kunne trakkast på ganske umiddelbart etter skada hadde skjedd. Vidar vil kjøpe vernesko til meg nå. To par. Eit til vanleg bruk og eit til bruk i dusjen.

Spikarholet!

1 kommentar:

  1. Au! Huff, men eg lurer veldig på ka du driver med i dusjen siden du trenger vernesko der ;) Mister dusjhodet ned på beina kanskje?

    SvarSlett