onsdag 10. september 2008

...........................................................................

Eg vurderer eit ja på det er.....
Det hadde seg slik at eg og ein kollega skulle i eit jobbmøte med T-kartor i Sverige. Dei er lokalisert i Skåne i Sør-Sverige, nærare bestemt Kristianstad. Den enklaste vegen dit er faktisk via Danmark, så tidleg i går morgon reiste eg ut til Gardermoen for å ta fly til Kastrup. Vidare skulle vi ta toget, fyrst til Malmø og så vidare til Kristianstad. Ein stad på vegen var det linjearbeid og alle passasjerar vart lasta over på buss. Eller som det sto på dei; buss erstattar tög. Vi vart henta som avtala på togstasjonen i Kristianstad og hadde eit vellukka og kreativt møte. Så skulle vi heim igjen. Toglinja var sjølvsagt ikkje reparert til tross for at møtet vara fleire timar, og det bar inn på bussen igjen (bussen som erstattar tög). Når vi kjem til staden der vi skal over på tog så viser det seg at BUSSEN KORRESPONDERER IKKJE MED TOGET. Toget forlater faktisk perrongen i det vi kjem dit! Dette fører til at vi må vente på neste tog, eit mykje seinare tog. Vi tapar 50 min på dette. Det gjer av vi ikkje når flyet heim...... Eg kom heim klokka 01.00 i natt. Måtte invistere i ein svindyr billett frå SAS.

Så JA!! I går hadde Skåne vore betre utan kollektivtrafiken!

2 kommentarer:

  1. jammen bra at du greier å ordne deg... kædant kom du deg frå gardermo til bærum da??

    SvarSlett