søndag 21. september 2008

Plommesyltetøy

Vidar liker ikkje plommesyltetøy. Eg hadde med andre ord ei formidabel utfordring. Nemleg å lage eit syltetøy som også Vidar ville ete og like. Etter å ha lese X antal oppskrifter kreerte eg mi eiga. Og det verste var, Vidar liker det!

Plommesyltetøy som Vidar og liker
2 kg plommer (utan stein)
1 sitron
2 appelsiner
2 kanelstenger (heile)
1/2 vaniljestang
700 g sukker
100 g brunsukker
evt litt honning (ca 1 ss)

Kok i ca 1 1/2 time

250 g hakka hasselnøtter

Kok i 15 min til
Tilsett 1 pose Jam 2 min før kokeslutt

Ha på reine glas og sett kaldt.
Ta opp eit glass litt seinare utpå hausten/vinteren
og ha på nybakt brød!
NAM!

Frå kokinga.



2 kommentarer:

  1. Det øverste bildet er bare helt nydelig!
    Har plommer i kjøleskapet, kanskje jeg skal prøve den der oppskriften. Erik liker nemlig heller ikke plommesyltetøy. Hvis han og liker det må eg si du er i feil bransje ;)

    SvarSlett
  2. Dæsken røske, du æ kreativ!!

    SvarSlett