onsdag 27. april 2011

Starboard Kode 86

Starboard Kode 86, det nye brettet mitt.

2 kommentarer:

  1. grattis med nye brett;) Eg lurte nemmeleg på korleis dykk skulle gjere det m/utstyr og fly....
    Ny rigg også? Eller med frå norge?

    Gledar meg til å fylgje med her!

    Kor gamal er Idunn no forresten? Vi fer bort i sept og blir i 2 mnd(surfing i Portugal vart det til slutt). Vurderar kjøre nedover, skal ha med 4 brett og alt Oskar treng, og slik det ser ut no må eg ha med ein gigantisk bikini!!!!!

    Kos dykk/
    Astrid Marie

    SvarSlett
  2. Takk, takk!! Neida 2 seil, 1 bom og 1 mast er med frå gamlelandet. Vi får uansett vore på vatnet berre ein og ein i gongen. Og det fungerar så utruleg bra! Har fått 2 dagar med skikkeleg vind nå og det er suverent. Idunn (11 mnd) storkoser seg å stranda, og får vera uti vatnet plaske litt og. Her pratar vi ekte glede på alle mann! Dessutan er det fint å segle utan våtdrakt. Måtte forresten kjøpe meg king size bikini her nede. Den sit bra! ;) http://www.maui-girl.com/

    Så spennande med Portugal da! Ordne deg blogg slik at ein får fyglje med.

    Klæm!

    SvarSlett