søndag 1. mai 2011

Så fekk vi da testa bretta våre.....

Vidar putrer seg utover.
Standa vi driv med vindsurfinga frå er Kanaha Beach.  Det er ei superlang strand som er delt i to når det kjem til aktivitetar. I den eine enden driv kiterane, og i den andre vindssurfarane. Det er fullt av fargerike segl og dragar ute på vatnet, men det er meir enn nok plass til alle. Nå gler eg meg mest til eg byrjer å lære det nye brettet mitt. Eg har gått ned 35 liter, noko som er ganske mykje. Det let seg merke i at eg for det meste ligg i det blaute element og prøvar endre saliniteten i kroppen min ved å svelge saltvatn. Reknar med at det skal gå seg til, eg har tross alt 3 månader på meg. Dei siste dagane har vore litt opp og ned på vinden, men frå mandag skal vinden ta seg opp igjen. Det er bra!

Ellers så har vi vore litt rundt på øya. Det kjem bilete frå det om ikkje så lenge. I morgon er det flytting som står for tur. Da skal vi inn i 1074 Haiku Road. DET trur eg blir bra! Vi har og levert inn den feite Dodgen, og fått ein 95 modell Toyota stasjonsvogn. Den står litt betre til oss trur eg.

More to come.....

Idunn fekk seg raskt ein leikekamerat, Alessandro halvt portugisisk og italiensk. Han er ein dag ynger enn Idunn.

Hardt arbeid!


Og rett i kvitvatnet.

Kjøre utover....



....og inn igjen.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar