mandag 30. juni 2008

Bloggepause, vi pusser opp!


Kjem attende med meir informasjon om litt.....kanskje nokre bileter og! Soverommet er nemleg snart ferdig:)

søndag 22. juni 2008

Oppussinga er i gang!!


Nå er vi i gang. Med det same Vidar hadde fri og det ikkje var vær til korkje seiling, klatring, sykling eller anna fysisk fostring, da kom oppussinga i gang. Listinga rundt glasa i stua har gått frå å væra myrke brune til å bli kvite. I tillegg har det eine soverommet fått ei litt meir tiltalande farge enn opprinneleg, viser til bileta for å sjekke ut farga. Det trengs eit strøk til, men det har deifinitivt vorte ei anna farge på rommet, godt!

Rosa, rett og slett!

Det byrjar å minne om kvit farge:)

Helg igjen!

Eg har ikkje vore noko flink til å skrive denne veka. Det har på ein måte gått i eitt. Eg har sykla til og fra jobb, møtt Ingvill, vore ein tur hjå Ingrid, hatt ein bomtur til Larkollen tysdag, vore på sommaravslutning i avdelinga på jobb og sist, men ikkje minst så har eg hatt ein GODtur til Larkollen. Det var fredag og det bles EIN DEL! Eg fekk trena inn vannstarten, nå trur eg at den sit. Etter 5 timar med kjemping med og mot vinden i vatnet var både eg og Vidar heilt utkjørt. Kroppen var så vond etter all kjempinga at det var vanskeleg å sovne om kvelden enda kor trøytt eg var. Laurdagsmorgonen var det sjølvsagt klart for klatring igjen, oppe på Megaløkenhavna. Eg har funne meg eit lite prosjekt der, ei 7- rute. Vidar og Øyvind har eit 7+ prosjekt. Skal koma attende med rapport på korleis det går. Vidar imponert i alle fall med å lede ruta med eit heng.

Middag må vi ha når det er helg og kva er vel betre enn å få besøk av gode venner for å dele måltidet med. Ikkje mykje som kan måle seg med det. Øyvind var alt på plass etter klatringa, så han var ein sjølvskriven gjest. Thomas er gressenkemann om dagen så han tok med seg Karo og dukka opp. Tilslutt så ramla Bengt og Solveig inn. Da var det berre å gafle innpå!

Meny

Spekeskinke og parmesanost
servert med balsamico og jordbær

***

Grilla ananas- og
appelsinmarinert kyllingbryst med
ovnssteikte mandelpoteter og appelsinsjysaus

***

Søte norske jordbær med
brownie- og karamelliskrem



Blide, gode og mette!

Solveig tester ein Caipirinha, meir sukker og den vart godkjent!

søndag 15. juni 2008

Blide jenter på besøk!

I helga har Mia og Lea vore på besøk i Oslo saman med foreldra Frode (bror til Vidar) og Mette. Hovudgjeremålet for Lea var å sjekke ut kva til farge slottet har. Det er nemleg slik at slott er rosa på farge, utan unntak. Ho hadde sjølvsagt inngått veddemål om at slottet var rosa.
Det var vanskeleg å få auge på slottet når vi sto nede ved Stortinget. Ikkje så rart når ein går og ser etter noko rosa. Etter å ha prata med vaktene til kongen, og konstantert at slottet faktisk var gult, spaserte vi i retning Akerselva og Mekka med innlagt ispause på Karl Johan.

I dag, sundag, har været vore dårleg det meste av dagen. Da er det bra at det fins innandørs klatreveggar. Heile gjengen reiste til klatreverket for å teste fingerstyrken. Mia imponerte STORT med å klatre fleire ruter heilt til topps og Lea vart heilt rå på buldreproblemet ved elefanten og frosken. Frode kjem nok til å kjenne det litt i underarmane han og vil eg tru..... Som avslutning på helga reiste vi ut til Pannekakehuset på Bærumsverk, NAM!

Mia tester hengestolen.

Lea vart heilt vill av huskinga, bra stol!

Genialt å huske onkel Vidar i kokongen, eller var det hengekøye....

Mia traff ein hyggeleg kar på Karl Johans gate.

Slottet er gult og skorne til vakta blanke!

Lea poserer med tunga ute.

Fredagsklatring

Fredag var det klatretid igjen. Eg, BT ( med kneproblem) og Øyvind (med ryggproblem ), eller handicaplaget med ledsager som vi og blir kalla, tusla oss opp til Megaløkenhavna. Dessverre fekk vi gjort berre oppvarminga. Brått byrja det å dundre over hovudet på oss. Det var Tor med hammaren som drog til med eit slag og når han byrjer bråke betyr det at det er nedbør i vente. Ganske riktig, og det til tross for Øyvinds godværsoptimisme, så byrja det å hølje ned. Vatnet rann nedover klatreveggen og det var berre å reise heim igjen, men det var triveleg så lengje det vara!

BT imponerte og gje rett på leding med 0 korsbånd i eine foten!

MEN så var han jammen blid når han kom ned og da!

Øyvind satser på kjekkasutrykket(?) sitt, medan BT satser på....ein tur ut i verdsrommet?

onsdag 11. juni 2008

Nokre fleire bilder fra i går...

Kven var det som sa noko moro?

Hal og dra!

Dritlei nå!