Så hadde det gått eit år sidan vi gifta oss, og for eit år! Perfekt å feire alt dette her på Maui. Turen hit er ikkje berre pappaperm, men bryllupsreise og. Vi sto opp i går og åt som vanleg fersk mango, papaya, ananas og banan med frukostblanding og yoghurt på. BT kom og tuslande og kva hadde han med seg frå Noreg, GAVER! Vidar fekk ei bok som han alt er godt i gang med og eg fekk tidenes kopp!
Så reiste vi ned på stranda, men ikkje før vi hadde fylt kjølebagen vår med all verdas godsaker til lunsj, og ikkje minst kake. Middag vart ete på Mamas Fish House som går for å vera ein av dei betre restaurantane her på Maui. Og vi gjekk for full pakke, og full pakke var det vi fekk. Mamas diska opp med is med ljos på til båe jubilantane og jubelen sto i taket hjå Idunn.
 |
| Ahi (tunfisk) med spicy ananassaus. |
 |
| Vidar storgliser over forretten sin, den var meget bra! |
 |
| Utsikta frå Mamas. Uuuuut mot havet......! |
 |
| To som i alle fall koser seg! |