tirsdag 31. mai 2011

BT seglar!

Idunn er spent....kor er han?

Hald fast i hatten nå kjem det vind!

Nei, eg ser han ikkje. Får konsentrere meg litt om denne trepinnen i staden.

Her kjem han. Og for dei som ikkje kjenner til denne aktiviteten så er dette veldig bra av ein fersking som har vore på vatnet i 5 dagar!

Han ser blid ut, men er eigentleg skikkeleg ilter! Drittsport!

Ikkje heilt overbevist om at prestasjonane er bra.
Derfor legg eg til ein video for å verkeleg å vise kor bra det går.

1 års bryllupsdag, Brit 36 år og Vidar 39 år!

Så hadde det gått eit år sidan vi gifta oss, og for eit år! Perfekt å feire alt dette her på Maui. Turen hit er ikkje berre pappaperm, men bryllupsreise og. Vi sto opp i går og åt som vanleg fersk mango, papaya, ananas og banan med frukostblanding og yoghurt på. BT kom og tuslande og kva hadde han med seg frå Noreg, GAVER! Vidar fekk ei bok som han alt er godt i gang med og eg fekk tidenes kopp!


Så reiste vi ned på stranda, men ikkje før vi hadde fylt kjølebagen vår med all verdas godsaker til lunsj, og ikkje minst kake. Middag vart ete på Mamas Fish House som går for å vera ein av dei betre restaurantane her på Maui. Og vi gjekk for full pakke, og full pakke var det vi fekk. Mamas diska opp med is med ljos på til båe jubilantane og jubelen sto i taket hjå Idunn.

Ahi (tunfisk) med spicy ananassaus.

Vidar storgliser over forretten sin, den var meget bra!

Utsikta frå Mamas. Uuuuut mot havet......!

To som i alle fall koser seg!

lørdag 28. mai 2011

Thomas Barbèy.

Vi var innom eit fotogalleri i Lahaina, og vi vart ganske så imponert alle saman. Har konkludert med at han er litt over gjennomsnittet flink i Photoshop! Sjekk ut linken til fotogalleriet eller sjekk ut desse to bileta her for å vurdere om du vil sjå fleire av "verka" hans.

Tja.....

Tja...!!!!

Ei oppdatering!

NÅ har det gått nokre dagar sidan sist eg la ut noko på bloggen. Det er rett og slett fordi det er så "innihampen" mykje vind at vi rekk ikkje anna enn å vera ute på vatnet. I går hadde vi pausedag og kjørte oss ein tur til Lahaina slik at BT kunne sjå den delen av øya. Her er i alle fall nokre bilete frå dei siste dagane...

Idunn i motvind i skibagen. Skibagen? Fungerer strålande for seil, bom og mast!

BT byrjer å få teken på rigging av seil. Her er han i gang med å rigge 4.0 sin.

Enkelte er betre enn andre. Jay, koreansk vindsurfeproff busett på Maui. Heimesida hans HER.

Paradegata i Lahaina. Det er her du kan hoppe på fiske-, dykke- og snorkleturar.

Litt av dagens fangst, tunfisk. Trur det må bli ein fisketur i løpet av opphaldet. Tenk å få ein sprelsk sverdfisk på kroken......

Pina Colada, det måtte berre testast og i fylgje dama på nabobordet, Lahainas beste.

lørdag 21. mai 2011

....og så kom vinden!

BT sin jomfrutur på 180 liter i går, det var ein kamp i vinden og straumen, men han imponerte!

Skulle gjerne sagt det var meg....jada, det ER meg. Jada!!!

Og dette her er frå i dag! Laksy på tur til himmels!

Vegen til enden av regnbogen.

Er dei på tur dit og?

Hookipa fekk litt vind og litt bølgjer i dag...

Vi har fått blått seil så det der ER meg!!! Jada!!!
Magiske Hookipa Beach!

Idunn har fått seg ein ny ven!

Sjukt gøy med fontene!

Og sjukt gøy med Bjørn Terje, BT!!