fredag 20. mai 2011

Nå skal armane få kjørt seg.....

2 kommentarer:

  1. Oi oi, måtte inn på windguru for å finne ut hvor mye det var i m/s. Og det så jo bra ut, kan nok hende dere ikke får bruk for 5,3 i dag... :-) Vi er på vei til Nøtterøy for å besøke mor og far. Skal stoppe på Damtjern og prøve å gå Kontoristen, igjen... Var der på torsdag, men da falt jeg av på krux'et 2 ganger på led, utrolig frustrerende rute. Må bare få gått den så jeg kan prøve meg på noe annet... ha ha! :-). Skulle gjerne vært å ranglet med deg Brit, synd du bare er omgitt av trøttinger der nede... ;-) Kjøpte meg forresten en CrashPad i går, Organic Big Pad, så nå er jeg klar for Font! -Øyvind

    SvarSlett
  2. Ja, nok ein kveld sit eg her, klokka halv ti på kvelden heilt aleine!! Og eg har vore aleine ei stund og:) Er spent på å høyre korleis det gjekk på Damtjern i kveld??!! Vinden har verkeleg kome til Maui nå. Du får sjå på bileta som eg er på tur til å legge ut. Vidar har fått kjørt seg bra i dag! Vi er nok på nippet til å kjøpe ein 3,7 nå sidan vi er overrigga med 4.2. Armen er OK, og det er kanskje lovande for klatrekarriera hans.... Organiske crash paddar ser vi ikkje mykje til, men det går i store mengder organisk mat :D Hels både mor og far, og HS!

    SvarSlett