søndag 8. juni 2008

Megaløkenhavna

I går var det klatring på Løkenhavna, eller på Megaløkenhavna som er namnet på den delen vi klatrar. I Løkenhavna er det for det meste utelukkande svært tung klatring, men på Megaløkenhavna er det ein del lettare ruter. Ikkje for det, Vidar og Øyvind er i gang med å lede ruter på 7-talet så det byrjar å kome seg for dei to. Eg derimot er ikkje der. Har byrja å lede igjen, men vågar meg på berre 5`er ruter. Greier å karre meg opp 6`er ruter på topptau, på ein god dag. I dag greidde eg ikkje det ein gong. Eg skal slutte med den klatringa. Det vart vel konklusjonen etter å ha sklidd av gong etter gong på ei 6- rute. Vi får sjå kva det blir til. Eg er litt mildare stemt til klatringa i dag. Ivriggutane Vidar og Øyvind er og klatrar nå, før vindsurfinga. Det er nemleg meldt vind i dag. Eg gler meg til det og været er like fint!

Vurdering av rutene. Øyvind er fin i høg blå hjelm!

I dag var det tungt.

Mjuk?

Vidar i fin positur.

Han står faktisk på bakken og heldt seg fast...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar