mandag 2. juni 2008

Så sliten, så sliten....


I dag har eg starta opp att på arbeid, men det er ikkje det som har gjort meg så sliten. Det er nemleg syklinga til og fra jobb. Det er eit lite stykke til og fra Oslo, rundt to mil, ein veg. For reknespesialistar blir det ikkje vanskeleg å kome fram til at eg har sykla 4 mil i dag. I tillegg så har eg testa dei nye sykkelskoa (på bildet) og, ikkje minst, spd-pedalar. Eg har ein kommentar til det opplegget der, SKUMMELT! Likevel så ser eg heilt klart at syklinga kan bli litt meir effektiv. MEN eg ser ikkje fram til den dagen eg ikkje får løyst meg frå pedalane og går i bakken med eit høglydt vræl! Eg får freiste lukka att i morgon. Nå må eg rett og slett leggje meg skal eg orke å sykle den lange vegen til byen i morgon og....phu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar