mandag 9. juni 2008

VIND!


Endeleg byrja det å blåse! Eg og Vidar pakka utstyret og reiste ut til Larkollen, forventningsfulle som få. Larkollen svikta ikkje. Her bles det bra ja. Vi rigga utstyret og kom oss på vatnet. Skal ikkje gå gjennom alle detaljane av kva som skjedde, men prøver meg på eit kort samandrag av min dag. Eg fekk eit lite gjennombrot på fleire ting:
  • Fekk plassert begge føtene i fotstroppane
  • Fekk hekta innpå trapesen
  • Kom i plan med føtene i fotstroppane og i trapes (GØY!)
  • Greidde fleire vannstartar
Skulle ha teke bilde av seansen, men eg var rett og slett for ivrig til å gå bort i bilen for å hente kameratet. Utslitte, men blide og tilfredse kjørte vi heim til Kolsås. Godt å finne senga etter ei slik runde på vatnet. Nå ser eg fram til neste dag med vind......

Det vart ein stor dag for frk. Haugen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar