onsdag 11. mai 2011

Dagane går utan og vinden er "låk".

 Mating av gapatrosten.
Slik har vi det under trea på Kanaha Beach. Vi ligg og sparkar i oss maten. Særleg nå om dagen. Vinden er nemleg skral. Den ligg langt ute og beveger seg berre tidvis inn til der eg liker å drive. Ikkje så alt for langt frå land. Vidar putrar seg utover og får nok litt meir att for timane på vatnet. Det vil seie, det er kanskje eg som har mest att for balansetreninga eg ufrivillig driv med nå når det er så lite vind. Nokre turar inn og ut har det nå vorte på meg og, men det er tungt å vannstarte når ein må ligge å vente på at vinden skal bli sterk nok til at kroppen blir løfta opp av vatnet. Sikkert god trening det og.

Vidar hadde ei artig oppleving i dag. Han fekk besøk av flygefisk da han var ute på vatnet. Han tykte at fuglen som flaug ved sidan av var så rar, og at den flaug så lågt. Plutseleg stupte heile fuglen seg ned i vatnet rett framfor brettet og Vidar innsåg at det rett og slett var ein flygefisk.

Det store spørsmålet nå er om det blir nytt seil på oss.....lite vind, større seil....skal, skal ikkje.....
........to be continued!!

1 kommentar:

  1. Forstår dere har det fint - og det er godt å høre. Gleder meg til fortsettelsen... Klem!

    SvarSlett