torsdag 5. mai 2011

Lanai.

Lanai er det Hawaiiske navnet på veranda eller balkong etter det eg kan forstå, og her er vi på lanaien vår. Den er ganske så triveleg og det er skikkeleg fin utsikt. I kveld var det ein behageleg bris frå aust. Nabolaget her er roleg. Nokre hundar som bjeffar ein gong iblant og nokre hanar som kykelikyar ved soloppgang. Vi fann huset her på craigslist. Dette er ein mykje brukt nettstad for å leie/kjøpe det meste. Etter vurderingar og anbefalingar frå andre som har vore her på Maui ville vi vente med å finne hus. Det kan vera greit å sjå det ein skal leige. Det blir arbeidsomt i byrjinga og ein treng telefon. Ja, for eg har fått meg amerikansk mobil! Heile 9 dollar måtte eg ut med for mobilen. Amerikansk nummer og greier. Opplegget er ein slags kontantkorttelefon. Verkeleg genialt og slett ikkje dyrt. Må faktisk henge i skal eg greie å ringe opp dei 12 dollarane som eg fylte på kortet. Men altså, her er lanaien vår:

8 kommentarer:

  1. Heldiggriser! Blitt noen bølger da Vidar?

    Sturle

    SvarSlett
  2. nydeleg! Kos døkk!! :)

    SvarSlett
  3. En liten prinsesse!
    Så fint det ser ut til at dere har det! Morsomt å kunne følge med på bloggen.
    hilsen fra slitere på Sandaker

    SvarSlett
  4. Hei og hopp. Det var idyllisk på lanaien ska sies! Idunn er en skjønnas!!!! Men det var jo ikke noe nytt....:-) Kos dere videre...klem

    SvarSlett
  5. Det har blitt bølger av ulik kvalitet hver dag. Hookipa har de reneste settene, men nervene har foreløpig satt en stopper for besøk der. Gårsdagen var veldig bra på upper og lower Kanaha med enkelte sett som krøp opp på mastehøyde. Upper Kanaha har en serie bølger som bryter i ulike retninger, så det blir mye "terreng" å seile i. Uansett paradis for en Larkollen seiler

    vidar

    SvarSlett
  6. Vi koser oss stort. Hilser alle slitere på Sandaker

    vidar

    SvarSlett
  7. Glemte å nevne at jeg seilte tett opp til 4 store skilpadder i går, også stor stas for en Larkollenseiler

    vidar

    SvarSlett
  8. Gud bedre, Idunn er klin lik deg, Brit! :o) Artigt å fylgje med dykk på tur - ha det fortsatt fint!

    SvarSlett