mandag 2. mai 2011

God morgon!

Vi har hatt ei god natt i den nye heimen vår. Idunn sov som ein stein heile natta. Ho har slutta med alt som heiter nattmating. Betre søvn for heile gjengen. Om litt skal vi ned på Kanaha Beach. Det er meldt vind utpå dagen i dag. Viss du trykker HER så kjem du inn på eit webkamera over Kanaha. Det er nok ikkje nokon, med unntak av standup padlarar og ein og annan fiskar, før kl 11, 23.00 der heime i Noreg. Etter det tidspunktet vil nok vatnet vera fylt med seil i ulike fargar, så sant det er vind. Nå skal eg lage lunsj. Steikt ris på menyen i dag. Det er nok Idunn glad for!

2 kommentarer:

  1. Hei hei! Lenge siden sist, har vært inne å kikket, men kjente nå at jeg måtte legge inn en kommentar! SAVNER DERE! Utrolig bra at dere har fått kjøpt dere brett, så fine ut. 35 liter mindre Brit, det blir bra! Tøft å se bilder at Vidar var oppe i plan, håper armen fungerer bedre. Regner med at jeg får høre det når du har tatt din første jibb... ;-). Også måtte jeg le litt av at dere har fått dere Toyota, ha ha, velkommen ettter! Her hjemme er alt ved det vanlige, er ute å klatrer litt, men ingen prosjekter som er gått... Skulle gjerne ha lekt litt med Idunn, ser ut som hun stor koser seg, du må vise henne noen bilder av meg, så jeg ikke går helt i glemmeboka ;-). Gleder meg til neste blogg-innlegg!

    SvarSlett
  2. Så triveleg med kommentar Øyvind! Må innrømme at eg slit stort med 86 literen. Ligg for det meste i vatnet og er frustrert. MEN eg skal nok få det til etter kvart. Det var forresten eg som plana inn og ut på dei bileta......
    Toyotaen fungerer strålande og er, minst, like bulka som din ;)
    Idunn peiker på alle menn utan hår og seier DER, DER!!! Trur det må vera det ho ser etter :D

    SvarSlett